Priča koju je portal Cross Atlantic objavio novembra 2017. godine, pod naslovom ‘Meha, letim’, izazvala je tada dosta negativnih reakcija, jer su Krajišnici pozitivno gledali na najavu izgradnje ‘Internacionalnog aerodroma Golubić“ u Bihaću.
Osim što je potrošeno puno novca i što su urađene dvije vizuelne makete aerodroma u 3 D formatu, ništa više nije urađeno.
„Posljednje vijesti govore kako je bihaćki načelnik Šuhret Fazlić novac za gradnju bihaćkog aerodroma uzeo faktički sebi, Općini Bihać, na način da je općinsku zemlju ‘ekspropriatisao’ i naplatio 6.5 miliona KM za sebe da bi pokrpio rupe u budžetu, dok je zbog nedovršene ostale eksproprijacije, izmijenjen plan aerodromske piste“, piše ovaj portal u svom najnovijem osvrtu na izgradnju Bihaćkog aerodroma.
UMJESTO VISOČKOG, BIHAĆKI AERODROM
Priču o bihaćkom aerodromu prije nekoliko godina bi je otvorio Hamdija Lipovača, bivši SDP-ov načelnik Bihaća. Ali on je imao u vidu obnovu vojnog aerodroma Željave, kojeg su srpske falange s početka rata minirali i dobrano opustošili. Lipovača je zamišljao da se preko tog aerodroma odvija cargo saobraćaj za regiju.
Zanimljivo je da je istu ideju imao i Hasan Čengić kada je počinjao raditi aerodrom u Visokom. Pošto je aerodrom propao, a tvrdilo se da je za njega bio osiguran malezijski novac, sasvim je logično da je Čengić tu svoju ideju iz Visokog želio premjestiti i realizirati u Bihaću.
Nakon što je Lipovača smijenjen, a protiv njega podignuto nekoliko optužnica, ova priča je pala u zaborav.
Nju će obnoviti Šuhret Fazlić, aktualni načelnik Bihaća, preletač koji je promijenio nekoliko stranačkih dresova (SDP, Građanski Savez, A SDA) . No, njegova priča se odnosi na aerodrom Golubić, a ne na vojni aerodrom Želava.
On je zamislio aerodrom na barama pored Une, tačnije na mjestu nekadašnjeg sportskog Aero kluba „Bihać“. Sa tom namjenom osnovana je firma JP ‘Direkcija aerodrom Bihać’.
Teško je saznati koliko je novca već uplaćeno iz federalnih nivoa vlasti u ove svrhe.
Kako saznaje Cross Atlantic, početkom aprila ove godine premijer Federacije BiH Fadil Novalić posjetio Bihać i načelniku Faliću uplatio 25 miliona KM.
“Ukupna vrijednost projekta aerodroma u Bihaću je oko 130 miliona KM, a mi ćemo s ovogodišnjim sredstvima već doći do cifre od oko 35 miliona KM koje je osigurala Vlada Federacije BiH“, izjavio je tom prilikom Novalić.
‘Do sada smo dobili od vlade 10 miliona KM“, izjavit će Fazlić jednom prilikom. Gdje se izgubila razlika od njegovih 10 i Novalićevih 35 miliona? Odnosno, šta je sa razlikom ukupne investicije između Novalićevih 65 i 130 miliona KM, budući da je decembra prošle godine prilikom posjete Bihaću izjavio da je ‘ukupna investicija aerodroma 65 miliona KM?!
Ko to zna, i koga briga. U nebeskim vizijama su i nebeske cifre. Ono što se zna jeste da je Fazlić prodao aerodromu općinske parcele, a zapravo eksproatisao sam svoju općinsku zemlju. Zato je izrađena druga ‘studija’. ‘Na aerodrom će slijetati manji avioni, do 70 putnika’, kaže Fazlić, „pa ćemo kako bude novac stizao proširivati kapacitete i pistu za veće avione“.
Kako tvrde insideri Novalić je ‘popizdio’ i poslao poruku Faliću: „Što si jamio jamio si, ne barkći više’.
U Krajini postoji privatni hipodrom na kojem se održavaju konjske trke posvećene memorijalu Alije Izetbegovića.Još je poznatije da se najavljuju autoputovi i koridori od Sarajeva do Beograda, i od Sarajeva od Jadrana, a da do Bihaća nije izgrađena ni brza cesta još od Titinog vakta.
(TBT)