Dugogodišnji izraelski konzultant i kreator političkih kampanja Aleksandra Vučića Asaf Eisin godinama se krije od javnosti, kako u Srbiji, tako i u regionu, gdje također godinama radi za problematične autokratske i koruptivne lidere.
Oni su tvorci Vučićevih najmonstruoznijih spotova o Oliveru i Đilasu
Njegov “rukopis” je sada već prepoznatljiv po negativnim, agresivnim kampanjama, napadačkim javnim nastupima i obraćanjima njegovih političkih klijenata ne samo protiv političkih protivnika, već i protiv organa pravosuđa, “stranaca”, Soroša… Među omiljenim metama su i nezavisni novinari.
U Asafovim kampanjama za Aleksandra Vučića svega ovog ima na pretek i često se ljudi pitaju ima li dalje, može li gore, na šta su sve spremni, dokle? Međutim, cijela Srbija je bila skandalizirana najprije 3. novembra, kada se na društvenim mrežama pojavio zloslutni spot protiv lidera najjače opozicione partije Stranke slobode i pravde i bivšeg gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa, koji je istovjetan spotu protiv Olivera Ivanovića iz oktobra 2017.
Spot protiv Ivanovića je emitiran uoči izbora na Kosovu , a nedugo nakon emitiranja je Ivanović likvidiran sa šest metaka u leđa. Da skandal bude još veći, premijerka Vlade Srbije Ana Brnabić plasirala je na svom soobnom Twitter profilu još dva istovjetna spota protiv Dragana Đilasa, da bi prošle nedjelje bila otkrivena veza između ovih spotova i upravo Asafa Ajsina. Naime, prvi jezivi spot od 3. novembra kojim se direktno poziva na likvidaciju Dragan Đilasa, javno je oglasio i to platio Šuki Šapiro, Asafov saradnik i u kampanji za Edija Ramu. Šapiro je potom osobno potvrdio da radi sa klijentima u Srbiji i da upravo ove nedjelje dolazi ponovo u Srbiju, da radi šta?
Đilas: Spotovi protiv mene prave se na Andrićevom vijencu
Šta će to još morbidnije izaći iz uma i prljavih kampanja Asafa Ajsina? Nije dovoljno što je već kontaminirao cio javni prostor, što je kreator novih načina huškanja ljudi jednih na druge stvaranjem botova, lažnih profila na društvenim mrežama za vrijeđanja političkih protivnika njegovog klijenta Vučića? Nije dovoljno što je rezultat ovog idejnog tvorca botova “Tvrđava” mržnje (platforma “Castle”), preko koje cijeli ovaj sistem hiljada i hiljada botova dobije precizne instrukcije koje objave kreću da napadaju ili hvale, sa uputstvima kakve komentare da pišu, koje tekstove da lajkuju, uz detaljnu evidenciju “učinka” svakog bota.
Međutim, to nije samo “kampanja”. Mržnja i podjele u političkim kampanjama i rječniku koji kreira Asaf Eisin za Aleksandra Vučića otišla je mnogo dalje, nedopustivo dalje, prelivena sa medija i iz Narodne skupštine na ulice, u sve slojeve i odnose u društvu, u ukupnoj političkoj klimi, gdje su glavni alati bjesomučna i neprestana vrijeđanja i napadi na svakog kritičara njegovog klijenta Aleksandra Vučića.
Da li je za ovakav “rat” specijalizirana izraelska agencija “The War Room” (https://www.thewrnet.com/the-experts) u kojoj je Eisin Asaf predstavljen kao politički ekspert?! I pomalo neobično, uz Ivu Isakov iz Novog Sada, kćerku nekadašnjeg ambasadora Srbije u Izraelu Mileta Isakova.
U Rumuniji je Asaf Eisin poznat po političkom savjetovanju u kampanji 2016. bivšeg predsjednika SDP Livia Dragne, koji je 2019. osuđen na tri godine zatvora zbog zloupotrebe službenog položaja, jer je fiktivno zapošljavao svoje partijske kolege na radna mjesta na kojima se godinama nikada nisu pojavljivali.
Čak su i rumunski mediji izvještavali o Eisinovim bliskim odnosima sa Vučićem, dugogodišnjim kampanjama koje je za Vučića radio, a posebno o fenomenu botova, mreže lažnih naloga za internet promociju i rat sa “metama”.
Asaf Eisin je iz škole političkog savjetovanja koju je osnovao Tal Silberstein. Njihov stil je političko konsultiranje praćeno povezivanjem sa resursima. Podsjećamo, Tala Silbersteina goni Nacionalna antikorupcijska agencija u slučaju restitucije farme Baneasa, pod opštom je istragom i bio je privođen u Izraelu.
Mediji su izvještavali i o tome da je Eisin radio u predizbornoj kampanji u Srbiji sa kompanijom “Mažoritas” (“Majoritas”), čiji je osnivač i vlasnik Rumun Lucian Despoiu, osnivač i eJobs-a i agencije za digitalni marketing Kondiment. Tokom 2000-ih, Despoiu je bio uključen u mnoge izborne kampanje.
Iako je Eisin glavni politički strateg Aleksandra Vučića više od 10 godina, građani Srbije nikada nisu saznali kako ga i koliko Vučić plaća, zbog čega je Agencija za borbu protiv korupcije pokrenula čak i prekršajni postupak protiv Srpske napredne stranke zbog prikrivanja troškova kampanje 2012. godine. Zašto li krije Aleksandar Vučić cijenu i usluge čoveka koji je najzaslužniji za njegov medijski, propagandni i gebelsovski rat protiv političkih protivnika?
Ne ponosi li se njime, kao i sam Eisin svojim “uspjesima” u kreiranju mržnje i podela u jednoj zemlji kakvu decenijama ne pamtimo?! Građani Srbije plaćaju vlast Aleksandra Vučića gubitkom posla ako ne botuju za režim ili lajkuju opoziciju, rasturenim životima, raseljenim porodicama, tragedijom jednog naroda u 21. stoljeću usred Evrope, dok je Asaf Eisin za to izvanredno plaćen, osnovano vjerujemo novcem istih tih unesrećenih građana.
Redakcija Direktno prvi put objavljuje u Srbiji Asafovu konsultantsku i finansijsku ponudu, a do koje su došli rumunski mediji, iz koje se vidi da ove usluge za Eisinov tim iznose najmanje 100.000 eura tokom jednog mjeseca kampanja. A u Srbiji kod Vučića ih je bilo najmanje 120, odnosno minimum 10 miliona eura je plaćano Vučićevom strategu za širenje mržnje i agresije među građanima i uništavanje političkih protivnika. I sve to po svemu sudeći plaćaju upravo sami građani.
(TBT)