Katy Perry pošla je u vožnju Havajima i vratila se sa pjesmom od koje bi i “harley-davidson“ zaplesao.
Pjevačica je 16. oktobra objavila “Harleys in Hawaii”, pjesmu inspirisanu tropskom idilom sa njenim vjerenikom, glumcem Orlandom Bloomom. Do kraja novembra, pjesma je strimovana više od 34 miliona puta na platformi Spotify, a prateći spot – u kojem pop zvijezda vozi “harley“ motor – pregledan je više od 15 miliona puta.
Katy Perry je važna ličnost na društvenim mrežama sa više od 100 miliona pratilaca na Twitteru i 80 miliona na Instagramu. Veliki broj brendova sada na tzv. product placement sa influenserima na društvenim mrežama troši više nego na klasične vidove reklamiranja. Ali sve što je Harley-Davidson uradio u zamjenu za izloženost pred njenom bazom fanova bilo je da pop zvijezdi obezbijedi motore za snimanje spota. Niko nije znao za Katynu novootkrivenu naklonost prema motociklima dok pjesma nije snimljena.
Harley-Davidson je priznao da je vrijeme da svoju potrošačku bazu koju uglavnom čine stariji muškarci zamijeni mladim vozačima i ženama.
“Iznajmili smo ’harleyi’ jer smo bili tamo svega nekoliko dana”, rekla je Katy Perry losanđeleskom radijskom voditelju Zach Sangu. “Mogu da se sjetim tačnog mjesta na kojem sam bila, ćoška na kojem sam stajala, kada sam se okrenula i šapnula Orlandu da ću napisati pjesmu ‘Harleyi na Havajima’.”
I ne samo što je napisala pjesmu, već je unajmila instruktora koji ju je naučio da vozi motor.
U spotu su kombinovani snimljeni dijelovi sa isečcima sa snimanja spota, uz nekoliko kratkih scena snimljenih u Harley-Davidson muzeju u Milwaukee, u Wisconsinu. Tako je nastala nevjerovatno uticajna kampanja na društvenim mrežama koju je Harley dobio maltene besplatno. Uz to su došle i objave na Katyinim profilima na Instagramu i Twitteru.
Prošla godina bila je druga zaredom u kojoj je prodaja motocikala bila niža 10 posto u odnosu na prethodnu, a u prvih devet mjeseci 2019. godine, domaća prodaja bila je niža pet posto u odnosu na isti period 2018. U trećem kvartalu 2019, međutim, prodaja je na međunarodnom nivou porasla 2,7 posto.
“Baš su imali sreće”, kaže Mae Karwowski,osnivačica i direktorica agencije Obviously specijalizovane za influenser marketing. “Količina sadržaja koju je stvorila oko ’harleya’, sa jasnom pozicijom da je riječ o novom feminističkom simbolu – u influenser marketingu često govorimo o autentičnosti, i potpuno je jasno koliko je ona strastvena u vezi sa ovim.”
Michael Craddock, šef Kairos Media, procjenjuje da je “integracija proizvoda vrijedna sedmocifreni broj”.
Ali ova vrsta marketinga i dalje je daleko od egzaktne nauke, a Mae Karwowskiističe da je ova kampanja zato još vrijednija.
“Pogledajte samo koliko bi Katy zaradila od plaćenih reklama na društvenim mrežama”, kaže ona. “Mislim da bi to bilo više od 40 miliona dolara, a u to čak i ne ulazi vrijednost strimova na Spotify.”
(TBT, NYT)