KULTURA
Milenijalci provode u prosjeku šest sati i 19 minuta nedjeljno
na društvenim mrežama, a evo koliko vremena provode ispitanici iz takozvane
“generacije x”
FOTO: Ilustracija (Pixabay)
Svi znaju stereotip o blesavim milenijalcima – mladim
ljudima koji su zagledani u telefone, nesposobni da izvrše najjednostavniji
zadatak bez skrolovanja po svom profilu na Instagramu i samo umiju da tweetuju
besmislice.
Novi Nilsenov izvještaj, međutim, pokazuje da su Amerikanci
uzrasta između 18 i 34 godine manje opsjednuti društvenim mrežama od njihovih
nešto starijih sunarodnika.
Ispitanici stari od 35 do 49 godina, većim dijelom
pripadnici takozvane X-generacije, provode u prosjeku šest sati i 58 minuta nedjeljno
na društvenim mrežama, a milenijalci šest sati i 19 minuta. Kao što se i
očekivalo, stariji od 50 godina kraće borave na društvenim mrežama – četiri
sata i devet minuta.
Sean Casey, predsjednik Nilsenove socijalne divizije, kaže
da ga je ovaj zaključak isprva iznenadio, jer je ukorijenjeno mišljenje da su
društvene mreže “vlasništvo” mlađe generacije.
“Oni su gotovo sinonim: kad mislite na milenijalce,
mislite i na društvene mreže”, kaže Casey.
Kao 46-godišnjaku mu je ipak postalo logično ono što izvještaj
pokazuje.
“U trenutku kada smo poželjeli da budemo povezani,
pojavile su se mreže usred naše medijske potrošnje. Postale su druga priroda za
našu generaciju.”
Istraživanje je dokazalo i koliko su smartphonei postali
rasprostranjeni u Americi: 97 posto osoba starih od 18 do 34 godine i 94 posto
onih od 35 do 49 godina koriste pametne telefone, kao i 77 posto starijih od 50
godina.
Najpopularnija društvena mreža na smartphoneima je Facebook,
sa 178,2 miliona korisnika, a zatim slijede Instagram (91,5 miliona), Twitter
(82,2 miliona) i Pinterest (69,6 miliona). Snapchat, koji je omiljen među
mlađim korisnicima, nalazi se na šestom mjestu, posle LinkedIna.
(TBT, NYT,
Newsweek.rs)