BUSINESS
Međutim, mladi i
bogati muslimani i muslimanke upotpunjavaju ovaj ekonomski prostor, tako što
njihove potrebe zadovoljavaju upravo oni koji razumiju sve nedostatke zapadnog
poslovnog okruženja
FOTO: (aabcollection)
Police najvećih
supermarketa u Velikoj Britaniji su opskrbljene halal mesom, hurmama i
bezalkoholnim pićima. Nakon Božića i Uskrsa, ovaj sveti mjesec u muslimanskim
kalendaru je treći najveći period prodaje Velikoj Britaniji. Na osnovu ove
činjenice kompanija Tesco, koja je u vlasništvu jevreja očekuje zaradu od 30
miliona funti.
„Unatoč ovim
ekonomskim pokazateljima, još uvijek mainstream trgovine potcjenjuju kupovnu
moć muslimana, izjavila je Shelina Janmohamed, potpredsjednica Ogilvy Noora.
Njena izjava je potkrijepljena činjenicom da u Britaniji živi 10.000 milionera
muslimana i njihova moć potrošnje iznosi preko 20 milijardi funti.
Međutim, mladi i
bogati muslimani i muslimanke upotpunjavaju ovaj ekonomski prostor, tako što
njihove potrebe zadovoljavaju upravo oni koji razumiju sve nedostatke zapadnog
poslovnog okruženja.
Jedna od njih je
Nazmin Alim koja kreira otmjenu i skromnu odjeću. Njena kompanija „AAB
Collection“ posluje online, posjeduje dva dućana (butika) i već sada ima 60
hiljada registriranih korisnika koji svake druge sedmice mogu naručiti nove
modne kreacije. http://aabcollection.tumblr.com
FOTO: (aabcollection)
Druga veoma
uspješna muslimanka je Nazia Nasreen. Ova mlada majka je nije uspjela pronaći
kvalitetne igračke za djecu, koje bi bile po standardima islamskih propisa.
Svoj posao je započela sa četiri, a danas ima preko 400 raznovrsnih artikala.
ibraheemtoyhouse.com
Navid Akhtar,
filmadžija je kreirao web portal „Alchemiya“, u kojem video uradcima pokazuje
pozitivne aspekte islama.
https://www.alchemiya.com/#/
FOTO: (alchemiya)
(The Bosnia
Times)