Mjera, nazvana ”IATA TravelPass”, usmjerena je na pružanje vladi, zrakoplovnim kompanijama i putnicima pojednostavljenje postupka kako bi se osiguralo da su na raspolaganju „tačne informacije, sigurni identifikacijski podaci i provjereni podaci,“ koji ispunjavaju sva relevantna ograničenja Covida-19.
IATA je zacrtala vremenski okvir za potpuno uvođenje te vrste putovnice. Jedna od prvih kompanija je Singapore Airlines, dok dodatnih 20 zračnih prijevoznika još ispituje aplikaciju. Još će ih kompanija početi koristiti u sljedećih nekoliko mjeseci, rekla je organizacija, a cilj je u potpunosti implementirati korištenje putovnice do završetka marta.
Na istom je sastanku IATA izrazila zabrinutost da trenutna svjetska ograničenja oko Covida-19 još uvijek pogađaju avionske kompanije. Dok velika ekonomska upozorenja govore da će vjerojatno trebati više vremena nego što je planirano, za oporavak kompanija..
Neke su kompanije izrazile zabrinutost da ljetno razdoblje rezervacija, popularno vrijeme za zrakoplovnu industriju, i dalje “ostaje slabo”, budući da su rezervacije trenutno samo na sedam posto razine od razdoblja prije Covida-19. IATA, koja predstavlja oko 290 članova, pozvala je vlade na pružanje daljnje financijske potpore, kako bi se spriječilo pogoršanje krize u putničkoj industriji.
(TBT)