LIFESTYLE
Dolce & Gabbana želi iskoristiti veliki
potencijal islamskog tržišta, pa su dizajnirali luksuzne hidžabe za muslimanke,
u kolekciji pod nazivom Abaya Collection
FOTO: (Twitter)
Kolekcija obiluje neutralnim tonovima uz
cvijetne detalje koji podsjećaju na one koje je Dolce & Gabbana predstavila
u svojoj redovnoj kolekciji za proljeće 2016. godine. Stefano Gabbana istakao
je svoju fasciniranost Bliskim istokom, kada je u julu prošle godine tražio
inspiraciju za novu kolekciju, ističući kako je ta regija generalno utjecala na
klasični stil Dolce & Gabbane.
Iako je kolekcija hidžaba za muslimanke
nešto novo za Dolce & Gabbanu, ranije su slične modele dizajnirali Tommy
Hilfiger, Monique Lhuillier, H&M i drugi.
Prema određenim pokazateljima muslimani su
u 2013. godini na odjeću i obuću potrošili 266 milijardi dolara, što je više od
modne potrošnje u Italiji i Japanu skupa. Očekuje se da će u narednih nekoliko
godina ta cifra porasti na 484 milijarde dolara.
Naročito velika potrošnja očekuje se za
vrijeme mjeseca Ramazana.
FOTO: (Twitter)
(The Bosnia Times, Klix.ba)