MARKER
Ašićare, smrdi tu nešto oko
štamparije, dugova i „prelijevanje javnog novca u odabrane i politički podobne
medije“! Da je neki drugi renomiraniji medij u pitanju ova tema bi već u
narednom broju Slobodne Bosne bila na naslovnoj stranici!
FOTO: Avdić (SB)
Glavni i odgovorni urednik „Slobodne Bosne“ Senad Avdić najavio je
da se ovaj sedmičnik više neće štampati. Umjesto papirnatog izdanja, SB se seli
na digitalnu platformu. Tim povodm su
mnoge Avdićeve kolege poput Senada Pećanina, Ozrena Kebe, Boris Dužulovića
napisale vrlo emotivne kolumne. Malo je medija iz novgo Avdićevog komšiluka sa
„digitalnih platformi“ koji nisu prenijeli ovu informaciju.
I to bi bila samo još jedna u nizu loših tranzicijskih vijesti u
kojima propadaju ili se gase kompanije koje je samljeo brutalni kapitalizam da
se ne radi baš o Senadu Avdiću i da se radnja ne dešava u vrijeme kad se on još
protivi novoj bošnjačkoj koaliciji kojoj su bitno kumovalu sarajvski tajkuni.
Tako, iako nije dato pojašnjenje o razlozima gašenja sedmičnika,
„Avaz“ saznaje da se SB duže mučio s dugovima, posebno prema štampariji.
A, povodom gašenja štampanog
izdanja sedmičnika, UO Udruženja “BH novinari” izrazio je jučer zabrinutost
te istakao da to predstavlja nemjerljiv gubitak za novinarsku zajednicu BiH.
– Medijski klijentelizam i netransparenost finansiranja medija te
direktni politički uticaji na ekonomsku održivost medija, kroz prelijevanje
javnog novca u odabrane i politički podobne medije, izravno su doprinijeli
gašenju “Slobodne Bosne” – naveli su, između ostalog, iz Udruženja.
Ašićare, smrdi tu nešto oko štamparije, dugova i „prelijevanje
javnog novca u odabrane i politički podobne medije“! Da je neki drugi renomiraniji
medij u pitanju ova tema bi već u narednom broju Slobodne Bosne bila na
naslovnoj stranici; sa (s)likom Muje Selimovića, vlasnika „Sarajevske pivare“ dosadašnjeg sponzora ove novine, i možda još
nekim biznismenom bliskim novoj bošnjačkoj vladajućoj koaliciji SDA i SBB!
(The Bosnia Times)