RELIGIJA
Od kada je masonska organizacija Coca- Cola na
tržište plasirala Djeda Mraza, masonski plan je u potpunosti uspio jer od tog
trenutka milioni ljudi diljem planeta zaboravljaju Krista.
FOTO: (public)
Od kada je masonska organizacija Coca- Cola na
tržište plasirala Djeda Mraza, masonski plan je u potpunosti uspio jer od tog
trenutka milioni ljudi diljem planeta zaboravljaju Krista.
Iako mnogi ljudi misle kako je “Djed Mraz”
benigna ličnost, legenda koja je djeci zanimljiva, to ipak nije tako. Riječ je
o dobro promišljenom i vrlo planskom napadu na Božić, dan Boga i njegova
rođenja. Taj dan ništa drugo ne bi trebalo biti važno, ali čini se kako je
situacija potpuno drugačija. Činjenica je da samo mali broj ljudi shvata da taj
dan treba darivati isključivo Isusa Krista i slaviti njegovo rođenje, a ne od
Božića raditi ritualni show program u kojem će svi dobiti poklone dok se Isusa
nitko neće sjetiti, i tako se sve odvija po masonskom planu uništenja Božića,
prema kojemu se od Božića stvara zastrašujući poganski obred, cirkus, zvan
Saturnalije. Kršćani nisu i ne mogu biti sigurni u koji tačno datum Isus rođen,
ali dan 25. decembra izabran je od strane Katoličke crkve, između ostaloga i
zato što je cilj kršćana bio zamijeniti ritualne i užasavajuće Saturnalije
danom kada će cijeli svijet misliti samo na Isusa. Riječ je i o duhovnoj borbi.
Dok jedni slave Boga i njegovo rođenje, drugi slave zlo. Naime, najpoznatije
rimske zimske svetkovine bile su Saturnalije, kako su oni to opisivali, to je
bilo vrijeme opuštanja, gozbe, razveseljavanja i odmor od svih pravila, pa i
onih Božjih. Tada je običaj bio da se daruju maleni darovi, najčešće lutke za
djecu i svijeće za odrasle. Posao se odgađao, a slavili su i robovi. No, to je
bio i festival grijeha i ljudske razuzdanosti. Pilo se, kockalo i pjevalo,
orgijalo, a česta je bila i javna golotinja. Ljudi su hodali goli i slavili
boga sunca, sotonu. Saturnalije su slavile boga Saturna (sinonim za boga Kronu
(boga koji proždire vlastitu djecu) iz grčke mitologije) te su počinjale 17. decembra,
a duljina svetkovina s vremenom se povećala do 24. decembra, a u carsko je
vrijeme skraćena na pet dana. 25.decembra Rimljani su slavili Dies natalis
Solis Invicti ili “rođendan nepobjedivog Sunca”. Naziv Sol Invictus dopuštao je
slavljenje nekoliko božanstava povezanih sa Suncem, a sva ta božanstva samo su
sinonim za đavla. Kako bi se ljudi izvukli iz poganštine, na taj datum umjesto
boga Saturna (Sotone) kršćani bi trebali slaviti Isusa i njegovo rođenje. I to
je jedno vrijeme bilo tako.
Međutim, danas, čini se, sve više se Božić
polako pretvara u Saturnalije. Ljudi
piju, kockaju, darivaju jedni druge, kite bor, odlaze u mračne klubove, ali u
to ne uvode Isusa. Zapravo, samo mali broj ljudi je svjestan da je taj dan
Isusov dan i ništa više.
Naime, od kada je masonska organizacija Coca-
Cola na tržište plasirala Djeda Mraza (Djed Božićnjak, Božić Bata, Santa
Claus), izmišljeni i nametnuti lik, koji djeci donosi poklone za Novu godinu
ili Božić, masonski plan je u potpunosti uspio jer od tog trenutka milioni
ljudi diljem planeta očekuju zaboravlja da je Isusov rođendan a što ih nesvjesno u vraća u pogansko doba mračnih i griješnih
Saturnalija. Osim što je cijela Coca-Colina interpretacija Božića Sjeverni pol,
patuljci, sobovi i slično također dio nordijske, poganske i užasavajuće
mitologije i raznih ostalih religija diljem povijesti, najznakovitije je
zapravo i samo ime ovog lika. Naime, prvotno ime koje je bilo vezano uz Nikolu
(ne svetog) ima veze sa starim nadimkom sotone, Old Nick, dok je današnje ime
kojeg je promovirala korporacija Coca-Cola zapravo anagram: SANTA CLAUS = SATAN
LUKAS a što je ime za Lucifera u sotonističkoj crkvi.
(The Bosnia Times, revolucija.org)