KOLUMNA
Zbog svog strahopoštovanja i duboke ljubavi
prema Allahu, iskrena osoba je neko ko s lakoćom razlikuje dobro od lošeg, ko
apsolutno implementira ono što je ispravno prema Kur’anu, ne vidi nikakve
prepreke blizine i ljubavi prema Allahu, ko ispunjava sve vjerske zahtjeve na
najpravilniji mogući način.
Piše Harun Yahya, thebosniatimes.ba
Oni koji budu vjerovali i dobra djela
činili i koji Gospodaru svome budu odani biće stanovnici Dženneta, u njemu će
vječno boraviti. (Sura Hud, 23)
Iskrenost znači biti od srca, duboko posvećen Allahu. Iskrena osoba ima duboko
strahopoštovanje prema Allahu, istinski vjeruje, vidi i zagovara pravednost na
Allahovu putu. Iskrena osoba je ona koja isinski vjeruje u Allaha s punom
sigurnošću, u Ahiret, u poslanike, u Džennet i Džehenem i u meleke.
Poslanik Muhammed (neka je na njega
Allahova milost i mir) i svi drugi poslanici, uključujući poslanika Isaa,
poslanika Musaa, poslanika Ibrahima, poslanika Sulejmana, poslanika Jusufa,
poslanika Junuza, poslanika Ejuba (neka je mir na sve njih), su bili iskreni
Allahovi robovi. Svjesni smo njihove iskrenosti jer ih Allah smatra iskrenim i
tako o njima govori. Svi poslanici su bili blagoslovljeni ljudi koji su bili
posvećeni Svemogućem Gospodaru s velikom ljubavlju i iskusili su iskrenost u
svom najdubljem obliku. Recipročno tome, zahvaljujući njihovoj iskrenosti, svi
poslanici su bili ljudi koji su se ponašali apsolutno ispravno, čija su djela
rezultirala dobrodom i ljepotom, te koji su se iskreno Allahu obraćali povodom
svega što su činili.
Zbog svog strahopoštovanja i duboke ljubavi
prema Allahu, iskrena osoba je neko ko s lakoćom razlikuje dobro od lošeg, ko
apsolutno implementira ono što je ispravno prema Kur’anu, ne vidi nikakve
prepreke blizine i ljubavi prema Allahu, ko ispunjava sve vjerske zahtjeve na
najpravilniji mogući način. Zbog toga je iskrenost vrsta stava koji se
pojavljuje paralelno sa strahopoštovanjem, bliskošću i ljubavi prema Allahu
koje se mogu iskusiti u najčistijem obliku, kakav je opisan u Kur’anu.
Kada osoba ispituje Kur’an iskreno, bez
poteškoća će shvatiti da je to Božanska knjiga. Ipak, ako neko nikada nije imao
pristup Kur’anu, onda je on Ahl Al-Fatrat, ali ukoliko vjeruje u Jedinstvo
Allaha, voli i boji Ga se, čini dobra djela radi Njegova zadovoljstva, te klanja
i posti izvršavajući svoje vjerske obaveze kao što je i propisano, tada se ta
osoba može nadati Džennetu.
Međutim, niko ne može biti siguran da će on
ili neko drugi ući u Džennet ili Džehennem. Sve dok moralna osoba živi u skladu
s Allahovim odobrenjem, može se nadati Džennetu od Njega, a i mi se samo možemo
nadati da će takva osoba biti jedna od spašenih, ali ipak ne možemo to sa
sigurnošću tvrditi. Kao što Allah u Kur’anu i govori, svi vjernici žive “između
nade i straha”:
Bokovi njihovi se postelja lišavaju i oni
se Gospodaru svome iz straha i nade klanjaju, a dio onog što im Mi dajemo
udjeljuju. (Sura As-Sajda, 16)
S obzirom da se iskrenost može jedino
iskusiti preko bezuvjetne vjere u Allaha, nadati se Džennetu tek zato što ste
rekli “ja sam iskren,” a niste ispunili vjerske obaveze, je najneiskreniji stav
kojim se osoba samo zavarava. Veliki je nedostatak razuma očekivati da
“satanisti mogu otići u Džennet ukoliko su iskreni” dok pokušavaju prikazati
kriminalca koji konstantno ubija ljudska bića i koji očigledno poriče Allaha
kao iskrenu osobu koja zaslužuje da bude u Džennetu.
Osoba koja negira Allaha, čini zlodjela i
bavi se raznim nemoralnim poslovima čini sve to zato što je neiskrena i ne
vjeruje, te je buntovnog karaktera. Takva osova nije čak ni blizu iskrenosti.
Ona je neiskrena i lažljiva. Ono što je esencijalno jeste da sebe ne smatramo
iskrenim nego da tražimo priznanje iskrenosti od Allaha. Sve dok se
satanistaista ne pokaje, ne zatraži oprosti i ne okrene se Allahu iskreno, on
je nevjernik koji je osuđen na Džehennem (Allah zna istinu).
Svemogući Allah navodi kao primjer u
Kur’anu čovjeka koji je posjedovao vrt i koji je sebe smatrao iskrenim i
zaslužnim Dženneta iako je potpuno negirao Onaj svijet:
I uđe u vrt svoj nezahvalan Gospodaru svome
na blagodatima, govoreći: “Ne mislim da će ovaj ikada propasti, i ne
mislim da će ikada Smak svijeta doći; a ako budem vraćen Gospodaru svome,
sigurno ću nešto bolje od ovoga naći.” (Sura Al-Kahf, 35-36)
Naš Gospodar nas informira o stanju čovjeka
čiji je vrt uništen u svrhu kazne koja ga je stigla zbog njegova
poricanja.
Nije postojao niko ko bi mu pomogao osim
Allaha, i njemu nije pružena nikakva pomoć. U takvoj situaciji, jedinu zaštitu
pruža Allah, Svemogući. On daje najbolju nagradu i najbolji ishod.
Svemogući Allah ”dobro zna ono što grudi
njihove taje i ono što oni na javu iznose.” (Sura An-Naml, 74). Oni koji su
neiskreni prema Allahu su ljudi koji ne mogu da ocijene Allaha ispravno i koji
ne mogu da shvate tu veličanstvenu činjenicu. Svemogući Allah, koji zna i sve
ono što je skriveno, je sigurno Onaj koji najbolje poznaje iskrenost u srcima
svakog čovjeka. Naš Gospodar u jednom Kur’anskom ajetu kaže:
Gospodar vaš dobro zna šta je u dušama
vašim: ako budete pravedni – pa, Allah će doista oprostiti onima koji se kaju.
(Sura Al-Isra, 25)
Autor je napisao više od 300 knjiga koje su
prevedene na 73 jezika, na teme iz politike, religije i nauke.
(The Bosnia Times)