Kampanja Joea Bidena najavila je kupovinu reklama u vrijednosti od 280 miliona dolara za promociju njegove kandidature prije predstojećih predsjedničkih izbora u Sjedinjenim Državama. Kupovina uključuje TV oglase u vrijednosti od 220 miliona dolara, najveću TV rezervaciju u historiji zemlje i 60 miliona dolara za digitalne oglase.
“Mislimo da je važno da ga ljudi vide i čuju, jer se to odnosi na pitanje vodstva i vrstu ubjedljivog prisustva i stabilnog liderstva za koje vjerujemo da ljudi vide u Joeu Bidenu”, rekao je Bidenov viši strateg Mike Donilon.
Oglasi će pokazati demokratskog kandidata kao suosjećajnog vođu za razliku od Trumpa, rekla je novinarima menadžerica kampanje Jen O’Malley Dillon, dodajući da činjenica da će se oglasi emitirati u historijski republikanskim državama ukazuje na želju da krene u napad.
Pored Bidena, u oglasima će se naći i njegov potpredsjednički izbor, koga će, kako se očekuje, objaviti sljedeće nedjelje.
Masovna kupovina oglasa za Demokrate gotovo je dvostruko veća od cifre koju je Trumpova kampanja potrošila na oglase – 147 miliona dolara. Tim Murtaugh, glasnogovornik Trumpove predizborne kampanje, tvrdi da je činjenica da demokrate troše gotovo 300 miliona dolara znak da je Bidenova kampanja u opasnosti.
“Radujemo se Bidenovom oglasu u kojem se hvali da će cijelu svoju agendu predati socijalistima Bernieju Sandersu i AOC (Alexandria Ocasio-Cortez gorljiv Trumpov kritičar). Ovo je očito pokušaj prikrivanja činjenice da igra odbranu, prikazivanje oglasa u Coloradu, Nevadi, New Hampshireu, Minnesoti i Virginiji? Loši znakovi za Bidena”, rekao je Murtaugh.
(TBT)