Ograničene količine ovog vintage napitka dostupne su na internetu i u odabranim gradovima u Americi u okviru promotivne kampanje za novu sezonu serije “Stranger Things”, natprirodnog trilera smještenog u osamdesete godine. “New coke“ će se također pojaviti u nekoliko epizoda popularne serije.
Netflix potpisuje nova partnerstva u pokušaju da regrutuje nove korisnike, a ta striming platforma trenutno broji 149 miliona pretplatnika širom sveta.
Netflix je saopštio da je potpisao ugovore sa oko 75 brendova kako bi promovirao jedan od svojih najvećih hitova. H&M i drugi lanci prodavnica odjeće nudit će garderobu nalik onoj koju u seriji nose glavni junaci, a Baskin-Robbins će služiti nove ukuse sladoleda.
Matt i Ros Duffer, tvorci ove serije, naveli su da je ideja o “novoj koli” došla spontano, pošto su događaji u trećoj sezoni smješteni u ljeto 1985. godine. Tada je kompanija Coca-Cola pokušala da se odbrani od neočekivano negativnih reakcija na slađu, pitkiju verziju svog popularnog napitka. Kompaniju su bojkotirali, vodile su se čitave kampanje, a centrala je primila hiljade telefonskih poziva.
“To je bila jedna od prvih ideja kada smo osmišljali treću sezonu”, kažu braća Duffer. “Kada govorimo o popkulturnim trenucima koji su obilježili ljeto ’85, “new coke“ je bila zaista velika stvar. Bilo bi bizarnije da je nismo uključili u seriju.”
Barry Smith, koji se nalazi na čelu marketinškog sektora u Netflixu, kaže da se ideja da se ovaj napitak nađe u seriji rodila na sastanku autora serija i čelnika Netflixa 2017. godine.
“Pitali smo šta bi zaista podiglo prašinu u ovoj kampanji”, prisjeća se Smit. “Oni su, smijući se, rekli: ‘Vratite new coke.’ Oni su mislili da je to samo šala, ali mi smo to ozbiljno shvatili.”
(TBT, NYT)