“Novi Rolls Royce Ghost”, rekao je šeik i nadodao da mora biti uKataru sljedeće večeri.
Godina je bila 2012., a to je bio do tada najsuludiji zahtjev za profesionalca koji je 14 godina proveo radeći u najboljim hotelima u Dubaiju, pišeCNN.
“Bio sam u nevolji”, prepričava. Posebno jer je bio četvrtak navečer, a petak se smatra svetim danom u Dubaiju (generalno u islamu), te je većina dućana ili uslugazatvoreno.
Odjurio je u salon te do 8 navečer pokupio automobil, ali kako će 300.000 dolara vrijedno prijevozno sredstvo prebaciti 643 kilometara dalje do zalaska sunca sljedećeg dana. Kroz svoju bogatu mrežu poznanstava pronašao je strica kolege koji radi na aerodromu. On mu je pomogao osigurati avion koji je u stanju prevesti automobil ali za95.000 dolara.
“Ne govori mi cijene, samo to učini”, kaže šejk Abonitalli.
Les Clefs d'Orje organizacija koja okuplja elitne hotelske radnike koji će učiniti sve da zadovolje svog gosta.
Može ih se prepoznati po setu zlatnih ključeva izvezenih na njihovim reverima, mreža pokriva 80 zemalja i oko 4.000 članova. Oni nemoguće čine mogućim.
Ela Lanzanas, članica Les Clefs d'Or te glavna i odgovorna u hotelu s pet zvjezdica Fairmont Dubai, jednom je trebala locirati frizera iz Libanona, uvjeriti ga da otkaže sve klijente te pođe s njezinim gostom na trodnevno krstarenje,
“Gosti mi je rekao kako neće imati vremena za odlazak frizerima između izležavanja na suncu i svečanih večera”, prisjeća se Lanzanas.
Clefs d'Or mreža je to učinila mogućim.
“Najvažnije je moći ispuniti sve želje, makar bile u zadnji čas, iučiniti gosta sretnim“, kaže Lanzanas.
“Mi udovoljavamo svim željama ako su one moralne, legalne i izvedive”, kaže na LinkedIn stranici grupe.
“Dubai privlači oko 15.8 miliona posjetitelja godišnje, zahvaljujući poslovnim putovanjima i reputaciji kao turistički hot-spot. Očekivanja su izrazito visoka.
“Luksuz je krv Dubaija. I sve se vrti oko pružanja vrhunskog luksuza”, kaže Abey Sam, predsjednikLes Clefs d'Or UAE.
Jedni su gosti Samu dali neobilježenu i gotovo posve praznu bočicu parfema. Kupili su je u Dubaiju prije nekoliko godina no nisu se mogli sjetiti točno gdje, a Dubai ima više od 200 parfumerija. Odnio je bočicu jednom proizvođaču koji je od temeljanapravio miris.
“Kada sam to dao paru, bili su pozitivno šokirani – četiri su dana tražili parfem. Takvi su izazovi rješivi, i to je naš posao”, kaže Sam.
“Ako novac pršti, svi slušaju”, kaže Abonitalla kontemplirajući kako se udovoljava najluđim željama gostiju. Ako je budžet malo manji, onda je to jošveći izazov.
“To su gosti koji koriste primjerice Instagram i isplanirali su posjet prije no što su stigli. Znaju o čemu pričaju. Istražili su mjesto, znaju što očekivati i žele od nas iscijediti sve što se da, uključujući i popuste”, kaže Abonitalla.
Rast tehnologije učinio je posao još kompetitivnijim. Natječu se sGoogleom i Instagramom, tako da moraju znati sve o otvorenjima restorana, izložbama, i najljepšim mjestima u gradu.
Sam vjeruje da to podiže standarde.
“Morate znati više od gosta, to je prirodno. To nam daje kompetitivnost, energiju i strast da budemo sigurni u to što pričamo”, kaže. Neki su otišli tako daleko da obavljaju i posaoturističkih vodiča.
“Traže sakrivene dragulje, a ne samo standardnu turističku ponudu”, kažeCleatus George.
“Traže nas za savjete, i čim vide izvezene zlatne ključeve znaju što sve od nas mogu očekivati. Očekuju nešto što je iznimno”, kaže.
On je pak uspio nabaviti rijetkijapanski zeleni čaj od smeđe rižekoji košta oko 16 dolara za 100 grama.
“Gošća nije mogla doći k sebi. Rekla mi je kako traži taj čaj već mjesecima i nigdje ga nije našla”, priča.
Nije lako postati član Les Clefs d'Or. Treba vam barempet godina iskustvai morate proći sveobuhvatne testove i proći intervjue.
“Gleda se znanje, vještine i stav. Koliko su strastveni, koliko strpljivi te kakve su sve izazove voljni preuzeti”, kaže Sam.
Ali jednom kad uđete u taj elitni klub, imate oko sebe mrežu ljudi u istom poslu koja vam pomaže ispuniti želje gostiju.
(TBT, Mediji)