“Kao rezultat skoka cijena na veleprodajnom tržištu električne energije u Velikoj Britaniji, operativni troškovi vlakova porasli su više od 210% od septembra do oktobra”, navodi se u priopćenju Freightliner-a. “Freightliner je donio tešku odluku o privremenoj zamjeni električnih vozova dizelskim lokomotivama radi održavanja učinkovitosti u prijevozu robe širem Velike Britanije.”
Američki Freightliner globalni je igrač i najveći željeznički prijevoznik u Velikoj Britaniji. Na web stranici operatera stoji da ima više od 225 lokomotiva i godišnje prevozi 770 tisuća kontejnera i 31 milion tona drugog tereta po cijeloj zemlji.
Freightliner je pojasnio kako su planirali koristiti sve više električnih vozova kako bi smanjili emisiju CO2, a trenutna je odluka protivna strategiji kompanije, ali je nužna.
Medij Railfreight pojašnjava da je Freightliner koristio više od 100 električnih vozova.
“Za mjesec dana Glasgow će biti domaćin globalne konferencije o klimatskim promjenama i ovo je ozbiljan udarac za britansku vladu uoči događaja”, rekao je glavni sekretar sindikata RMT-a Mick Lynch.
“S obzirom na to da je prometna industrija već u krizi i uz prijetnju praznih polica ovog Božića, trebali bismo potaknuti korištenje željezničkog tereta, a ne ih dovesti u gubitak zbog novih cijena električne energije. Jedan je operater izvijestio o povećanju troškova za 8 miliona funti (9 miliona eura)”, kazao je sindikalni čelnik.
(TBT)