DeGeneres se na otvaranju 18. sezone u septembru prošle godine izvinila svojim zaposlenicima za moguće neugodnosti izazvane tokom rada na snimanjima emisija.
Upravo ta emisija je bila prekretnica kada je riječ o gledaocima koji su odgledali tu epizodu i nakon toga se isključili, prenosi New York Times pozivajući se na podatke Nielsen sistema za mjerenje gledanosti.
Od tada je “Ellen DeGeneres Show” izgubio više od milion gledalaca, što je u posljednjih šest mjeseci iznosilo 1,5 miliona gledalaca u odnosu na 2,6 miliona u istom razdoblju prošle godine.
Gubitak više od milion gledalaca znači pad od 43 posto, što predstavlja veći pad od bilo koje konkurentne emisije. Također, primjetan je pad od 38 posto u njenoj osnovnoj publici koju čine odrasle žene mlađe od 54 godine.
Sve navedeno je utjecalo i na smanjenje prihoda od oglašavanja u emisiji, koji su od septembra do januara sezone 2019/20. iznosili 131 milion dolara, što je palo na 105 miliona dolara za isto razdoblje 2020/21.
(TBT)