Rekli su da se nikada neće dobro prodavati jer je u prvobitnoj verziji trajala čak sedam minuta, a u zadnjoj šest, spominje Galileja, Belzebuba i Skaramuša, ali pokazalo se da je pjesma grupe Queen Bohemian Rhapsody, po podacima diskografske kuće Universal Music Group, najslušanija pjesma na internetu iz 20. vijeka.
Nastala je 1975. godine i tada se vrlo često vrtjela na radio stanicama, a pažnju na nju ponovo je privukao novi film istoimenog naziva. Muzički spot u svetu je pregledan 1,6 milijardi puta, objavio je UMG, prenosi Reuters.
Pjesma je krajem 1975. devet sedmica bila na prvom mjestu lista, što ju je u to vrijeme činilo trećim hitom s najdužim razdobljem na vrhu.
Diskografske kuće EMI i Electra tada su u Velikoj Britaniji htjele da isijeku dijelove ove epske stvari. Ali Roger Taylor je objasnio: “Rekli su da je preduga i da to neće funkcionirati. Mislili smo, možemo je isijeći, ali onda neće imati nikakvog smisla. Propustili biste sve različite ugođaje pjesme i rekli smo – ne. Ili prolazi ili ne prolazi.” I nisu pogriješili.
Diskografska kuća u saopćenju je objavila da je pjesma popularnija od Nirvanine “Smells Like Teen Spirit” i “Sweet Child O'Mine”, grupe Guns N’ Roses.
U filmu “Bohemian Rhapsody” pokojnog frontmena grupe Freddieja Mercuryja glumi Rami Malek. Film je, kažu iz Universala, ovo muzičko remek djelo približio mlađim generacijama.
Universal kaže da posljednjih nekoliko nedelja promovira singl putem svojih steam platformi.
Po Universalovim podacima evidentiranim sa streaming servisa poput Spotifyja, Apple Musica i Deezera “Bohemian Rhapsody” bez sumnje je najslušanija pjesma iz 20. vijeka.
(TBT)