Da je nedavna proklamacija Bakira Izetbegovića, a i reisa Huseina Kavazovića, da su Bošnjaci opredijeljeni za sekulranu državu puka politička fraza, vjerska mimikrija i predizborno ulagivanje pokazuju mnogobrojni komentari na društvenim mrežama koji osuđuju političare, a još više njihove pristalice koji ne idu u džamiju.
Za razliku od ovog trenda novog bošnjačkog primitivizma, vrlo popularni imam iz Zavidovića Izet ef. Čamdžić sugerira da se ne smije praviti razlika u safovima po stranačkoj pripadnosti. Ovakve hutbe možda trenutno najpopularnijeg imama na društvenim mrežama, kritiziraju njegove kolege režimske hodže, kao i vehabije iz zavisti, ali i stoga što „strši iz safa“ i oponira režimu.
Kritizeri zavidovićkog imama i njemu sličnih pozivaju se na izjave Bakira Izetbegovića kako ne može biti bošnjački član Predsjedništva BiH neko ko ne klanja u džamiji džumme i bajrame. Ovo se potpuno kosi sa nedavno usvojenom rezolucijom bošnjačkih institucija u kojoj se tvrdi da su Bošnjaci opredijeljeni za izgradnju sekulrane države.
Da Bakir Izetbegović jedno javno govori, a drugome uči svoje sljedbenike potvrđuje njegov najodaniji učenik, tridesetsedmogodišnji predsjednik SDA-ovog podmlatka, Salko Zildžić.
Ovaj vehabija-kabadahija je poznat po svojim divljačkim i seljačkim ispadima, vozi se na motorima čak i na dženaze, a kao stranački funkcioner koristi rotaciju na automobilu, koju mu je osobno podario ministar MUP-a Aljoša Čampara.
Taj i takav naduvenko Zildžić nedavno se sporječkao sa imamom Prinčeve džamije u Tuzli. U prepirci sa džematlijama izlanuo se kako bi onome ko nije član SDA zabranio ulazak u džamiju.
Ovo je bukvalno tumačenje Izetbegovićeve nacionalističke ideologoje i proklamacije o sekularizmu.
(TBT)