Modna kuća Louis Vuitton našla se na udaru kritika zbog marketinga mahrame od 700 dolara pod velikim uticajem tradicionalnih palestinskih keffije.
Kompanija, koja je jedna od vodećih svjetskih modnih marki, čija je približna vrijednost 16 milijardi dolara, osuđena je zbog prisvajanja palestinske kulture u komercijalne svrhe, a u opisu proizvoda izostavlja simboliku koja stoji iza keffije.
Plavi šal oglašava se na web lokaciji Louis Vuitton i uključuje njegov ikonski logotip “LV”. Opisan kao “ukradeni” – drugo ime za dugački šal ili šal – “nadahnut je klasičnim Keffiehom”, ali je dalje opisan kao “bezvremenski dodatak” koji “stvara lagodno raspoloženje”.
Keffiyeh je mahrama na glavi koju tradicionalno nose levantinski farmeri i beduini, a u prošlom stoljeću simbolizirala je palestinski otpor kolonijalizmu i izraelskoj okupaciji.
Mnogi su istakli ironiju da bi navodni simbol terorizma mogao postati unosan komercijalni proizvod.
(TBT)