U izjavi od utorka Unilever je otkrio da će njegovi brendovi “uklanjati riječ” normalno “iz oglašavanja i pakiranja”, nakon što je 70 posto ljudi u istraživanju reklo da ta riječ ima negativan učinak i da industrija ljepote mora biti sveobuhvatnija.
Predsjednik Unilevera za ljepotu i osobnu njegu Sunny Jain dodao je da je tvrtka “predana borbi protiv štetnih normi i stereotipa i oblikovanju šire, daleko sveobuhvatnije definicije ljepote.”
“Znamo da uklanjanje “normalnog” s naših proizvoda i pakiranja neće riješiti problem sam, ali to je važan korak naprijed”, izjavio je.
Mnogi korisnici društvenih mreža pozdravili su odluku Unilevera, nazvavši je “sjajnim stavom” i “divnim skokom naprijed”, ali drugi su optužili tvrtku za jeftinu PR izjavu i pitali se kako bi inače njeni brendovi sada “opisivali nemasno, nesuho, nekombinirano, za neosjetljivu kožu” na pakiranju proizvoda za njegu kože, ako ne kao ”normalno.”
Prošle je godine konkurent Unilevera Johnson & Johnson dobio pozitivnu ocjenu u medijima, nakon što je najavio da više neće prodavati kreme za izbjeljivanje kože koje su uobičajene u Aziji i drugim dijelovima svijeta.
Tjedan dana kasnije, francuska tvrtka za osobnu njegu L’Oréal najavila je da će izbaciti riječi poput “bijelo” i “svijetlo” iz svog brenda, nakon prosvjeda ”Crni životi vrijede.”
(TBT)